emeliesform.blogg.se

5k.

Publicerad 2013-04-08 19:35:45 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Egentligen var det meningen att jag, min tjej och min mamma skulle träna tillsammans på morgonen. Men jag ville inte gå upp kl.07.00 idag! Idag är min enda sovmorgon (om vi bortser från helgen). Vad bortskämd jag låter, haha.
Men som sagt, jag valde att sova två timmar till istället för att gå och träna.
Tanken var att jag skulle iväg till gymmet senare under dagen, men så blev det inte.
 
Jag tänkte flera gånger att jag kanske skulle ut och springa idag, istället för att gå till gymmet. Och när min tjej sa att hon ville ut i solen så begav vi oss mot pildammarna. Min tjej hade räknat ut att jag måste springa ca tre och ett halvt varv för att komma 5 km.
Först tänkte jag att det ser ju lätt ut, och att det inte verkade så långt. 
Men herrejävlar. Ett varv var ju lååååååångt.
Det var absolut inte lätt! Och när jag var på tredje varvet var jag tvungen att gråta lite för jag var trött. 
MEN JAG KLARADE DET!!! Jag har alltså sprungit 5km!!! Alltså känslan när runkeeper-rösten sa 40 min och 5.01 km! Tack kroppen, du är bäst!!
 
Imorgon ska jag på personalmöte mellan 9-12. Sen börjar jag jobba igen 15.00 och har natten. Det är min enda arbetsdag/natt denna veckan. Jag tänkte passa på att träna i Landskrona imorgon eftersom jag inte hinner att åka hem under de tre timmarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela