emeliesform.blogg.se

Ett axelpass senare.

Publicerad 2013-04-29 10:49:09 i Allmänt,

 
Hej!
 
Hur har ni det?
Förlåt att jag är så seg just nu, men mycket jobb och mycket att tänka på osv. bla bla.
 
I lördags så tränade jag med min mamma på morgonen. Vi tränade rygg och mage! Ett svettigt och ganska kort pass. Jag invigde mina nya byxor från HM också, men de satt inte inte bra och jag tappade dem hela tiden på crosstrainern :(
 
Igår hade jag en vilodag och spenderade hela dagen tillsammans med min tjej, vi firade ett år som förlovade! Alltså det känns helt sjukt att det är ett år sen vi var i Paris!
 
Denna måndagsmorgon började jag på gymmet såklart!
Först 15 min intervaller på crosstrainern <3
Och sen ett riktigt jobbigt och svettigt axelpass! Jag känner redan lite träningsvärk i axlarna!
 
Eh..nu har jag visst bråttom! Jag ska jobba natt idag men jag ska träffa en av mina bästa vänner Nina först!
 
Vi hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Niners ;D

Publicerad 2013-04-29 20:12:07

ÅHHH, firade ni ett år som förlovade!? GRATTIS! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela