emeliesform.blogg.se

I am a fighter.

Publicerad 2013-04-01 22:08:15 i Allmänt,

 
Hej!
 
Ursäkta att det har varit så tyst här. Men det finns ingen mening med en massa gnälliga *jagärsjuktycksyndommig*-inlägg. Självömkan är vidrigt!
 
Men nu är jag alltså frisk igen, jippy!
 
Idag var det första gången på en vecka som jag tränade. Åh träna<3
Jag tänkte börja "lugnt" idag. Det vill säga 45 min intervaller på crosstrainern.
Det var ett väldigt låååååångt och jobbigt pass.
Efter 25 min fick jag håll, det gjorde så jävla ont. Då kom Fighter med Christina Aguliera oeh eftersom jag är så töntig och känslig så började jag gråta för jag fick en sån "peppig" känsla. Jag var tvungen att lyssna på den två gånger. Jag fick så mycket energi och mitt håll försvann. De sista tio minuterna var så sköna!
 
Denna veckan jobbar jag två dagar och har en utbildning. Så det är en lugn vecka för mig
 och det innebär att jag kan spendera mycket tid på gymmet. Vilket jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela