emeliesform.blogg.se

Intervaller i regnet.

Publicerad 2013-04-26 21:05:06 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
 
Igårkväll var jag på ett pass IW. Jag tror att jag har hittat mitt favoritpass, med bästa tränaren! Ett riktigt jobbigt och tungt pass med mycket fokus på ben!
 
Idag har jag varit ledig! Så himla skönt! Jag har spenderat dagen tillsammans med min mamma och min syster.
 
Och jag har köpt en massa nya träningskläder! Och ett par nya skor, mina andra som jag har haft i några år har börjat gå sönder.
 
Nu på kvällen så begav jag och min mamma oss ut för att springa intervaller trots regn! Det var riktigt skönt att komma ut och springa lite! Fast jag lääääääängtar verkligen till ett riktigt svettigt pass på gymmet imorgon! Alltså verkligen LÄNGTAR.
Jag fick testa mina nya byxor och mina nya skor!
 
Jag är ledig, det är fredag och jag är ensam hemma med katten. Det firar jag såhär:
 
Det konstiga ni ser på tallriken ska föreställa proteinbollar. Men eh det blev lite kladdigt och jag kunde inte göra bollar av det.
 
Hur jag gjorde mina "bollar":
 
Blanda ca 4 msk jordnötssmör, ca 2 msk kokosolja, 1 skopa proteinpulver (jag hade chokladsmak) och sen är det bara att rulla (gegga) runt i riven kokos. Det smakar helt okej. 
Nu ska jag gosa med min katt och läsa min nya tidning!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela