emeliesform.blogg.se

Livstecken.

Publicerad 2013-04-23 19:15:54 i Allmänt,

 
Hej alla!
 
Här har varit tyst ett tag. Det har nämligen hänt tråkiga/jobbiga saker som rör min familj, så jag har haft fullt upp med annat.
 
Jag skrev ju förra veckan att jag skulle maxa på löpbandet i helgen. Jag försökte i söndags men tappade mina byxor.
Så jag gjorde ett nytt försök idag. Och det gick mycket bättre, byxorna stannade på!
Jag värmde upp med att gå två min på 5.5 och joggade en minut på 8.0. Sen körde jag (med hjälp av min tjej som ändrade hastigheten) 30 sek på 10.0 vila 30 sek på 10.5 vila 30 sek på 11.0 vila 30 sek på 12.0 och sen gick jag någon minut.  Jag fick aldrig springa på 11.5 för min tjej råkade köra 12.0 direkt, haha. Men det gick hur bra som helst! Det är kul att springa snabbt!
Sen tränade jag axlar. Och sen joggade vi direkt från gymmet till affären för att handla och sen joggade vi hem igen.
 
Nu på eftermiddagen har jag varit på utbildning, och nu är jag helt slut. Nu ska jag lägga mig i soffan, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela