emeliesform.blogg.se

Ny vecka!

Publicerad 2013-04-15 09:59:59 i Allmänt,

 
 
Godmorgon!
 
Jag var på gymmet halv åtta imorse.
Jag började med 20 min uppvärmning på min favorit: crosstrainern. Jag körde intervaller idag. 3 min på 11. 3 min på 12, 3 min på 13 och 1 min på 16 och upprepa två gånger. 
Sen var det ett benpass som väntade. Jag körde ju aldrig ben förra veckan så mitt mål var att jag inte skulle kunna gå hem.
 
Jag körde mina övningar (jag gör typ samma varje gång jag ska göra ben) Jag kan berätta om övningarna någon gång om ni vill?
 
 
Jag är inte så trött i benen som jag hade hoppats på att jag skulle bli. Men ibland är det så helt enkelt. Jag är väldigt nöjd med dagens pass och det kändes tungt. 
 
Nu har jag precis duschat och ätit min nya favoritfrukost:
 
Nämligen kokosgröt! Så himla gott! Kokosgröten består av kokosmjölk, kokosmjöl och ägg. Enkelt och gott!
 
Nu ska jag klä på mig osv, för om en timme ska jag ta tåget och bege mig mot jobb! Denna veckan jobbar ganska mycket. Jag är "bara" ledig på Torsdag. 
Men jag har givetvis planerat in en massa träning ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela