emeliesform.blogg.se

Official a runner.

Publicerad 2013-04-16 10:49:32 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
På dagens träningsschema stod löpning.
Det är TVÅ VECKOR(!!!!!!!!!) kvar till Vårruset, så det gäller ju att träna!
Jag och min tjej bestämde oss för att springa tillsammans idag. Så himla mysigt och samtidigt peppande.
Vi sprang 5 km och det kändes så himla bra hela tiden som vi sprang. Och jag är så otroligt glad och väldigt stolt över mig själv och min kropp!
 
Glad och svettig.
 
Nu ska jag äta upp min kokosgröt som jag starkt kan rekomendera. Sen ska jag hoppa in i duschen och bege mig till jobb. Jag jobbar tills imorgon förmiddag.
Och imorgon ska jag iväg och testa något helt nytt med min kompis Anna. Det ska bli spännande!
Men mer om det imorgon!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-04-16 11:22:36

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela