emeliesform.blogg.se

Onsdagsjogg.

Publicerad 2013-04-03 20:36:51 i Allmänt,

 
Hej!
 
Idag har jag varit på utbildning i några timmar. Imorse när jag satt på tåget med blå himmel utanför och sol i ögonen så kände jag att idag är nog en bra dag att springa på.
Det var verkligen skönt att komma ut! Jag joggade i 15 min och kom 2 km, sen körde jag lite intervaller. Jag gick lite och spurtade lite, osv. Sen joggade vi till hemköp och hämtade ut lite "mirakelpiller" som jag kallar det från Gym Grossisten och MMsports.
 
Igår var jag ju och tränade två gånger.
På morgonen var det ju kondition och ett benpass. Och på kvällen körde jag lite mer kondition och ett bröst/axelpass. Och eftersom det var längesen jag tränade någon muskelgrupp så har jag sån sjuk träningsvärk idag!
Jag har träningsvärk i rumpa, framsida lår, bröst, axlar och lite mage. Jag känner mig som en gammal tant. Att sätta sig ner eller resa sig upp är ett helvete :)
 
Imorgon ska jag träna med min mamma på morgonen, sen får vi se vad som händer.
Jag tänkte skriva lite om min utmaning jag berättade om i början av Mars.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela