emeliesform.blogg.se

Spinning.

Publicerad 2013-04-17 20:27:03 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Idag har jag testat på mitt första spinningpass någonsin med mina vänner Anna och Linnea.
Det var inte på mitt gym, utan jag fick chans att se något annat också!
 
Jag har varit lite nervös inför passet för jag vet att det är mycket kondition och mycket ben. Och när Anna ringde och sa att det passet vi skulle gå på (spinning medel) hade blivit ersatt av spinning med intervaller, så tänkte jag att det säkert kommer bli tufft och att jag kanske inte skulle klara av det.
 
Men det var ett riktigt roligt pass! Och ja det var hård träning också, det var längesedan jag svettades så mycket! Jag kan absolut tänka mig att gå på spinning igen! Och jag gillar ju intervaller, det är ju också hårdare träning.
 
 
Imorgon är jag ledig! Det ska jag fira med extra mycket träning! Jag ska först upp tidigt på morgonen och träna med min mamma. Sen på eftermiddagen ska jag och Linnea träna lite löpning inför Vårruset. Kul!
 
Vet ni vad? Nästa vecka firar mitt gym något jubileum och då får folk som inte är medlemmar träna gratis! Så om ni vill träna med mig nästa vecka, så säg till!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela