emeliesform.blogg.se

Superwoman!

Publicerad 2013-04-18 20:10:42 i Allmänt,

 
Hej!
 
Idag har jag varit ledig och det firade jag med att gå upp strax innan sju för att träna med min mamma!
Vi körde ett tungt pass biceps, triceps och mage!
 
Sen har jag mest bara legat i soffan hela dagen för att jag var trött. Ganska skönt det också!
 
Och nu har jag nästan precis kommit hem efter en löprunda med min kompis Linnea. Vi tränade ju inför vårruset som är om exakt två veckor! Vi sprang 5 km och jag slog mitt pb med en minut! Det var med väldigt tunga ben jag tog mig fram idag och ville nästan ge upp ibland. Och ändå slår jag mitt pb! Gött!
 
Jag måste säga att jag är oehört nöjd med min träning denna veckan, jag har slitit som ett djur. Och jag är så himla stolt över mig själv!
 
Det blir ingen IW imorgonbitti för att jag känner att jag har tränat väldigt hårt i veckan, Och jag vill sova liiiite längre än fem!
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2013-04-18 20:53:38

har du inget att göra så kan du ju hänga på ännu ett spinningpass imorgon runt 17. de e ju gratis hela veckan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela