emeliesform.blogg.se

Tisdag, sol och benpass!

Publicerad 2013-04-02 11:58:03 i Allmänt,

 
Hej på er!
 
Alltså så skönt att vara tillbaka på gymmet!
 
Jag har börjat denna dag med ett härligt benpass!
Uppvärmningen var 3 km på löpbandet. Jag sprang inte hela tiden, det är helt sinnes hur mycket ork jag har tappat nu när jag har varit sjuk och inte tränat på en vecka! 
Annars var det ett bra benpass, det var så darrigt och jag trodde att mina ben skulle ramla av från min kropp i slutet!
Idag var det också premiär med benpress för mig! Det tyckte jag var roligt! Inte lika roligt som min mamma tycker. (Hon är helt lyrisk över denna maskin!!???)
 
50kg benpress med redan möra ben!
 
Idag är jag ledig och det är ljuvligt väder!
Vi ska ut och gå om en stund, jag och min tjej. Och ikväll ska jag träna igen (hehe) med en kompis!
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-04-02 14:56:59

JAAA!!! det är ju en alldeles underbart rolig maskin! :) Och alldeles underbart väder också! C o jag har gått en lång och en kort runda, skönt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela