emeliesform.blogg.se

Torsdag, träna, äta, sova.

Publicerad 2013-04-11 17:01:49 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Idag är jag trött! Jag har sovit dåligt inatt och gick upp kl 05.00. Varför jag gick upp 05.00? Jo jag skippade träningen igår för att jag var trött och bestämde mig för att träna idag innan jag skulle iväg på utbildning.
Idag har jag varit på utbildning 9-15, så jag tänkte igår att det skulle vara skönt att bara ta det lugnt när jag kom hem från utbildningen. Därför gick jag upp 05.00. Det var så segt att gå upp och i ett svagt ögonblick ville jag stanna i sängen. Men jag är väldigt glad att jag inte gjorde det! Efter tio min uppvärmning på löppbandet så körde jag biceps och triceps. En fruktansvärd bra start på dagen!
 
I tisdags tränade jag i Landskrona. Jag vet inte hur det är med er, men jag tycker oftast att när jag tränar utan sällskap så är det mycket bättre pass. Jag pushar mig mycket mer. Jag körde samanlagt 45 min kondition och sen axel/rygg och bröst. Ett väldigt skönt pass! 
 
 
Nu ska jag snart fixa lite mat till mig och min tjej! Och 20.00 väntar ett pass IW på oss. Vi vill båda sova lite längre imorgon, så vi kör IWn ikväll istället! (Jag visste inte om imorse att jag skulle iväg och träna igen. Annars hade jag definitivt sovit en timme till! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela