emeliesform.blogg.se

Tråkigt inlägg och benpass.

Publicerad 2013-04-24 12:00:29 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Så himla skönt att jag är tillbaka i mina träningsrutiner!
 
Idag har vi (jag, min mamma och min tjej) tränat tillsammans.
Idag var det ett benpass som väntade oss alla.
Alltså jag älskar att värma upp på crosstrainern innan ett benpass, med mycket (MYCKET) motstånd. Det ska vara riktigt segt och jobbigt. Benen ska vara darriga innan själva benpasset börjar. Bästa känslan!
Och idag testade jag på 60 kg benpress, uh det var riktigt jobbigt!
 
Detta blev ju ett kort och ganska tråkigt inlägg, men jag ska strax iväg och jobba natt. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska träna imorgon, kanske blir det ett pass IW. Vi får se! 
 
Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela