emeliesform.blogg.se

Vilohelg.

Publicerad 2013-04-06 09:37:32 i Allmänt,

 
 
God morgon!
 
Igår var det IW på morgonen och istället för att göra macarena blev det YMCA denna gången...jag är fortfarande lite skeptisk till att dansa på crosstrainern. Men annars var det ett skönt pass!
Efter passet körde jag ett mage/ryggpass.
 
Jag har bestämt mig för att ha vilodag idag och imorgon. Jag har tränat väldigt hårt i veckan, kört två pass vissa dagar. 
Och jag ska strax iväg och jobba dygn, så det känns bra att vara utvilad.
 
Imorgon när jag slutar på jobb, så ska jag åka direkt till min mamma och min syster. Vi ska nämligen fira min syster som fyller år idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela