emeliesform.blogg.se

Vin, svett och tårar.

Publicerad 2013-04-14 21:05:41 i Allmänt,

 
Hej!
 
Lediga helger bara flyger förbi. Denna helgen har gått så snabbt!
 
I fredags var det ju ingen IW på morgonen eftersom vi ville sova ut. Men jag var på gymmet på eftermiddagen och körde ett "eget" pass på crosstrainern med så mycket motstånd att det nästan inte gick att rubba den. Riktigt härligt. På kvällen hade vi vänner på middag och vin, mycket trevligt!
 
Igår tog jag vilodag. Det var ganska skönt med vilodag men jag kände mig lite rastlös. På kvällen var jag på inflyttningsfest hos en vän.
 
Det har alltså varit mycket vin denna helgen, och jag kan inte låta bli att tänka på att det förstör min träning. Alla dessa val här i livet!
 
Idag har jag legat i soffan hela dagen, så himla skönt!
Men jag har givetvis varit och tränat!
 
Jag är precis hemkommen från ett riktigt jobbigt pass.
Vi (jag och min tjej) började med 20 min crosstrainer, 10 min roddmaskin och sen körde vi rygg/axlar och mage.
Det var riktigt jobbigt idag och jag pressade mig så mycket och grät större delen av passet. Men det var så skönt.
 
Imorgon ska jag upp tidigt och träna med min mamma. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela