emeliesform.blogg.se

What a feeling.

Publicerad 2013-04-04 16:07:07 i Allmänt,

 
 
 
Vilken skön runda det blev! Det är så himla skönt att kunna springa ute nu när det är så fint väder, det känns så bra och allt blir lite roligare!
Jag börjar dock bli trött på min runda som jag springer. Jag springer alltid på s:t pauli kyrkogårdar, och jag har ju räknat ut hur många varv jag måste springa för att komma ca 5 km. Så när jag inte klarar det så blir jag så besviken på mig själv.
Som idag sprang jag 20 min och kom 2.5 km. sen gick jag i ca 7 min, sen sprang jag igen och när rösten på runkeeper sa 40 min och 4.94 km fick jag spurta en min och kom 5.14 km på 41 min. Men jag sprang ju inte hela tiden. Då blev jag ganska ledsen. Och speciellt när jag har klarat springa 4 km innan och tyckte att det var ganska lätt. 
Jag måste sluta tänka negativt! 
Emelie din kropp älskar dig och du älskar din kropp! Min kropp orkar bära mig springandes 2.5 km!! Och jag behövde bara vila i 7 minuter istället för typ 15 min som förr! Jag blir duktigare, min kropp orkar mer! Min uthållighet förbättras!
Och jag tänker lite att om jag hittar en ny runda så kommer det säkert kännas bättre, snabbare och lättare!
 
Så några tips på bra rundor i Malmö?
 
Idag har jag anmält mig och min tjej till Vår ruset! Det är mindre än en månad dit! Jag ska klara det! Jag KOMMER att klara det!
 
Nu ska jag dricka upp min smoothie (gjord på: kokosmjölk, hallon, lite proteinpulver med vaniljsmak och rivet limeskal) (den är SVINGOD) sen ska jag hoppa in i duschen!
 
Imorgon är jag ledig! och börjar såklart dagen med ett pass IW! Och sen hoppas jag på ett glas vitt i solen på någon uteservering?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela