emeliesform.blogg.se

Fredagspromenad.

Publicerad 2013-08-02 07:45:46 i Allmänt,

 
 
Godmorgon!
 
Min väckarklocka ringde tjugo i sex och som en zombie klev jag upp och tog på mig mina träningskläder och begav mig ut. 
Om jag hade känt efter när klockan ringde så hade jag nog stannat i sängen. Men jag är glad över att jag bestämde mig för att inte känna efter, utan bara gå upp och göra det. 
För när jag väl kom ut så var det så himla skönt!  
Att gå nyvaken genom Malmö är fantastiskt. Och det är ett skönt sätt att vakna på.
Idag blev det en promenad på fem fantastiska kilometer. 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag bege mig mot jobb, idag jobbar jag 10-18. Sen är jag ledig lördag och söndag.
 
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela