emeliesform.blogg.se

I love it.

Publicerad 2013-08-14 16:03:00 i Allmänt,

 
 
 
 
Alltså jag är helt död. D Ö D. 
Jag körde kondition idag, jag älskar mina konditionsdagar!
Som alltid körde jag en timme på crosstrainern, det är verkligen det bästa jag vet!
Men idag mina kära vänner så kände jag att jag hade mer att ge.
Så jag avslutade med 12 min tabata-intervaller på cykeln. Alltså, jag är DÖD. Jag vet inte om jag kommer kunna gå imorgon? Jag hade gärna gått och lagt mig nu, för jag är helt slut!
 
Så jävla bra träningspass alltså! Och den där timmen på crosstrainern känns verkligen bara som fem minuter! Tiden bara flyger förbi. Men tabata på cykeln efteråt kan vara det jobbigaste jag någonsin gjort. Jag var mer eller mindre gråtfärdig när jag var klar.
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och gå på introduktionskursen i matte, jag kollade tydligen fel sist. Det är i dag jag ska dit ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela