emeliesform.blogg.se

Lördagsträningen är den nya söndagsträningen! (dvs långträningen)

Publicerad 2013-08-18 11:08:39 i Allmänt,

 
 
 
 
Hej på er!
 
Nu är denna veckan med 5:2 fastan över. Det har gått hur bra som helst, tycker jag. Min kropp mår verkligen bra av det. Jag blir piggare och får mer energi! Denna veckan har jag inte heller varit så strikt och ätit mycket mejeriprodukter under de dagar jag inte fastar. Men min kropp gillar verkligen INTE mejeriproduketer. Jag känner mig hela tiden uppsvälld och har ont i magen. Så jag har bestämt mig för att ta bort mejerierna igen. Jag måste lyssna på kroppen.
Jag tänker fortsätta med 5:2 fastan nästa vecka också.
 
 
Igår vaknade vi strax efter nio och gjorde pannkaksfrukost till melodikrysset. Sen begav vi oss mot gymmet och hade ett riktigt SJUKT benpass. 
 
1. Att få träna tillsammans med Sanne, minns knappt när vi gjorde det sist?
 
2. Att få träna i lugn och ro utan att titta på klockan hela tiden, eftersom jag måste passa en tid.
 
Alltså det var ett av det bästa passen någonsin. Det kändes så lyxigt att vara där läääänge och verkligen ge allt en har och bara kötta!
 
OBS älskar dessa träningstights!!!
Jag var helt slut efter träningen, avslutade passet med att springa 1km på 9-10.5 och klarade 1km på 6.40min.
 
Jag körde så hårt igår att mitt "fuck sugar"-armband sprack..........................................................
OBS är svinstark eftersom jag lyckades ha söner detta när jag spände mig ;-) (eller?)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela