emeliesform.blogg.se

Magträning.

Publicerad 2013-08-07 07:47:20 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Igår när jag slutade vid 09.00 så skulle jag stanna och träna i Landskrona (jag jobbar i Landskrona) men insåg på morgonen att mitt gymkort var hemma i Malmö. Så jag fick åka hem istället. 
Igår körde jag ett benpass, ett riktigt jobbigt ett. Men det känns inte idag.
Och då köttade jag ändå i benpressen som jag inte har gjort på länge eftersom den alltid har varit upptagen eller så har jag känt mig obekväm pga många biffiga killar som stirrar. Jobbigt att en ska behöva känna sig obekväm på gymmet.
Men igår så tänkte jag, att ni skiter jag i dem. Jag är här för att träna! Och som alltid så känner jag mig iakttagen. Har en kille aldrig sett en svettig tjej med håriga ben ligga och pressa i benpressen eller? Obviously not!
 
Idag ringde väckarklockan 04.55 här. Alltså för en sekund ville jag vända mig och somna om, men sen bara bestämde jag mig för att gå upp. Det var ganska segt att komma upp och ta på sig träningskläderna. Men efter 5min på crossen och "jobbig" musik så var jag vaken! Sen körde jag mage. Situps med viktskiva, russian twists med boll, planka och sidoplanka. Upprepade dessa övningarna 5678 gånger känns det som, haha.
 
Nu måste jag ge katten mat innnan det är dags att bege sig mot jobb. Idag jobbar jag 9.30-15.30, det känns lyxigt med en dagtur! Jag jobbar mest kvällar eller jour annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela