emeliesform.blogg.se

Måndag, träna, jobba.

Publicerad 2013-08-05 12:27:06 i Träning,

 
 
Alltså jag har alltid fullt upp på helgerna och hinner aldrig skriva något!
Fast jag har inte direkt tränat i helgen.
 
När jag hade slutat i fredags så satte jag mig tillsammans med mamma och Sanne på ett tåg mot Köpenhamn.
Vi satt i en park, drack skumpa och lyssnade på musiken från en festival. En mycket mysig kväll/natt.
När vi vaknade i lördags så var inte så pigga direkt. 
Jag och Sanne tog bussen ner till stranden och badade och halvsov i solen. 
På kvällen begav vi oss till Svalöv för att fira en av mina bästa vänner, Nina som fyllt 25!
De var en fin kväll. Och de hade varit så snälla och gjort LCHF-alternativ till oss! Nina hade gjort två tårtor som såg fantastiskt goda ut! Men jag tackade snällt nej och åt LCHF-muffins som hennes syster Sandra hade gjort till oss, så snällt!
Igår slängade jag och Sanne på oss träningskläder och begav oss på en PW ner till stranden och tog ett dopp. Det var den träningen, haha.
 
Så när jag vaknade idag hade jag extra mycket energi! 
Jag begav mig ut på en PW först, idag blev det 5,5km.
Sen gick jag till gymmet och där började jag med en timme på crosstrainern med tre tabata-intervaller.
Idag kändes den timmen som ca fem minuter, helt sinnes!
Sen körde jag ett axelpass!
 
Nu ska jag försöka hinna duscha och äta på mindre än en timme för sen är det dags att bege sig mot jobbet!
Jag börjar 15.00 och har jouren. När jag slutar vid 09.00 imorgon ska jag stanna i Landskrona och träna tillsammans med en kompis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela