emeliesform.blogg.se

19/2 (bra rubrik va?)

Publicerad 2013-02-19 11:37:08 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Igår när jag kom hem från jobb var jag ganska trött. Jag hade bestämt sen innan att det skuller vara vilodag igår. Och det var skööönt! Jag låg bara i soffan hela eftermiddagen/kvällen!
 
Men det var lika skönt att vara tillbaka på gymmet idag! Det blev ett darrigt benpass! Jag gillar egentligen att träna ben, men idag tog det emot lite. Jag hade en massa hjärnspöken. Trots hjärspöken så testade jag på att göra knäböj med skivstång. Dock med lätta vikter och resta sig från bänk, men jag måste ju börja någonstans!
Det var så jävla jobbigt, men kul!
 
Jag fick en pulsklocka i julklapp av min tjej. Jag hade önskat mig det, och blev så himla glad! Men när jag använde den så pep den hela tiden och sa att min maxpuls låg på typ 230(!!!!!!?????) så himla knäppt! Så jag har inte anvät den på länge för jag har trott att det är nått fel på den, men jag ville så gärna använda den.
Så idag tog jag på mig den för att se hur det gick på gymmet. Och då fungerar den!!! Haha den kanske bara behövde vila i en månad? Någon som använder pulsklocka som också märkt nått fel på sin?
Jaja, jag blev glad över att den fungerade!
 
Idag skulle jag egentligen jobbat 14-20 men så frågade de från jobb om jag kunde ta natten istället för att någon är sjuk. Så det blir 15.00-12.00 imorgon! Jag funderar på att ha vilodag imorgon, istället för Torsdag. Eftersom jag inte sover så bra på jobb (ja, jag sover på mitt jobb) så brukar jag vara ganska trött efter att ha jobbat natt.
Vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela