emeliesform.blogg.se

Are you ready?

Publicerad 2013-02-21 09:09:40 i Allmänt,

 
God morgon!
 
Som ni kanske förstår så blev det vilodag igår. 
Men idag var jag på gymmet kl 07.00 (jag tycker fortfarande att jag är knäpp ibland, för att jag går upp så tidigt för att träna!) Men jag tycker ju att det är skönast att träna på morgonen! Jag förstår inte det här med folk som tränar på kvällen, jag förstår verkligen inte det. Men vi är ju alla olika!
Idag körde jag kondtition, haha det kanske är min nya favvogrej! 
Jag klarade min 5 km intervaller en minut snabbare än sist! Jag körde lite annorlunda idag, jag sprang lite mer än vad jag brukar, mitt mål är ju att kunna SPRINGA 5 km! Inte att springa, gå, springa, gå.
Och jag funderar på att anmäla mig till vårruset här i Malmö...Är det någon av er som är på? Det hade väl varit kul om vi var ett gäng som gjorde det tillsammans?
 
Idag är det jobb 13-20 som gäller! Men innan det ska jag bli bjuden på lunch av en av mina bästa vänner, Nina. Hon ska bjuda mig på tacosallad, hur gott låter inte det?
Och som vanligt är det Indoor Walking imorgonbitti! Sen kommer min mamma också, och ska träna med oss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela