emeliesform.blogg.se

Bra söndagsträning!

Publicerad 2013-02-17 10:16:15 i Allmänt,

 
 
God morgon denna Söndag!
 
Hur har ni det?
 
Vet ni vad? Idag klarade jag 5 km på löpbandet!!! Jag körde mina intervaller såklart men ökade hastighet varje gång jag sprang!
Alltså så stolt jag är över mig själv! Jag klarade det! Fortsätter jag såhär så klarar jag snart att springa 5 km!
 
Jag kämpar hårt för att nå mina mål, och när jag märker att jag har kommit en bra bit på vägen vilken total lycka!
 
OBS godaste lunchen igår: jordgubbar, hallon, solrosfrön och grädde!
 
Nu ska jag iväg och jobba dygn! Och imorgon ska jag ha lönesamtal också, håll tummarna för att det ska gå bra!
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Ninou

Publicerad 2013-02-17 13:36:27

Du är så fantastiskt duktig och framför allt inspirerande! :) Grattis till dina 5km! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela