emeliesform.blogg.se

Cardio day.

Publicerad 2013-02-05 18:26:42 i Allmänt,

 
Hej!
 
Idag på gymmet tänkte jag springa intervaller i 30 min, men helt plötsligt hade det gått 35 min och då tänkte jag: äh kom igen du klarar 45! och efter 45 min tänkte jag: nu kan du ju lika bra köra lite till så har du kört i en timme(!!!)
Och OH MY!! Jag gjorde det!! Alltså, så himla skönt! Och jag var så död efter den timmen!
Men lyckokänslan i min kropp när jag var klar, det kändes som om jag svävade fram!
 
 
Jag gjorde lite annorlunda idag, jag gick tre min och sprang fyra min (på lägre motstånd än vad jag brukar, och det kändes faktiskt mycket bättre, Jag orkade direkt mycket mer) 
 
Jag försökte verkligen att se glad ut, men lyckades inte riktigt. Men jag lovar att jag kände mig så JÄVLA bra!
 
Efteråt gjorde jag proteinbrownie typ.
Blanda smält smör med proteinpulver, lite vatten, kokosmjöl och kakao och in i micron. Supergott!
Och till detta hade jag såklart favvon keso och grädde.
SÅ JÄVLA MÄTTANDE. Men gott!
 
Imorgon kommer min mamma och ska träna med oss, jag tycker att det är kul att träna med min mamma. Och det är roligt att jag kan lära henne en massa övningar och inspirera henne!
 
Nu ska vi belöna oss med en kebabsallad i soffan framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela