emeliesform.blogg.se

Come a little closer.

Publicerad 2013-02-14 10:05:55 i Allmänt,

 
 
God morgon!
 
Idag var jag på gymmet kl.8.00 och körde 40 min intervaller på löpbandet. Jag körde på samma som sist, gå tre springa två, jag känner att jag inte riktigt är redo för att ändra på det. Men idag var jag lite hårdare mot mig själv. Om jag behövde mer tid att återhämta mig, tex att jag gick fyra min istället för tre så sprang jag tre min istället för två.
Vill jag se resultat snabbt när det gäller kondtition och styrka så måste jag köra hårt och inte ge mig!
 
Nu sitter jag här med min äggröra och min proteinshake och en gosig katt, hur mysigt som helst!
 
Alltså jag har varit ledig i nästan två veckor och imorgon ska jag äntligen jobba igen! Det ska bli så himla skönt att komma tillbaka till mitt jobb! Men först ett pass inddor walking på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela