emeliesform.blogg.se

En vettig rubrik.

Publicerad 2013-02-13 11:59:22 i Allmänt,

 
Hej!
 
Idag har jag tränat tillsammans med min tjej och min mamma. Min mamma har skaffat träningskort på vårt gym och pendlar till Malmö för att träna med oss. Det märks att min mamma är hängiven till att förändra sig, dels att hon pendlar hit för att träna och för att hon redan idag pushar sig själv och vill göra mer.
 
Det blev överkropp på gymmet idag, axlar, rygg, biceps och mage!
 
Jag åt lite kolhydrater i Tyskland, jag ångrar inte att jag gjorde det. Men jag kände ju direkt att jag var mycket tröttare, magen svällde och jag var aldrig riktigt mätt. Igår när jag tränade kändes allt så himla segt. Idag känner jag redan skillnad av att kolhydraterna lämnar kroppen och den är påväg in i ketos. Dvs det gick mycket bättre idag!
 
Jag tror hela tiden att det är Torsdag idag, imorse ville jag anmäla mig till Indoor Walking på Fredag. Men insåg att det "bara" är Onsdag idag och får vänta lite till.
 
Undrar om det blir kondtiton imorgon?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela