emeliesform.blogg.se

Friday i´m in love!

Publicerad 2013-02-01 09:54:40 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Även denna fredagen gick vi upp kvart över fem, för ett pass indoor walking!
Idag kändes det mycket bättre än sist! Och jag såg hur musklerna på mina lår stack ut ibland! 
Alltså jag är verkligen hooked! Detta är typ den bästa fredags-traditionen ever!
Jag vill alltid börja mina fredagsmornar med ett pass indoor walking. Jag känner mig helt euforisk efteråt.
 
 
När vi kom hem gjorde vi smoothie på avokado, björnbär, proteinpulver och grädde.
(jag har bestämt mig för att försöka tycka om avokado, men jag vågar inte smaka :( men så i smoothie känns okej)
 
OBS! känner att dena fredagen kommer bli en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela