emeliesform.blogg.se

God morgon!

Publicerad 2013-02-15 09:35:51 i Allmänt,

 
 
Alltså när alarmet ringde 05.15 idag tänkte jag "puh, det hade varit skönt att sova liiiiite till" .
Det är ju inte direkt så att jag hoppar upp ur sängen och i träningskläderna och skriker "wiho vad kul det ska bli!".
Men under de femton minuter det tar att gå till gymmet så vaknar jag till lite. Idag var vi ganska tidiga på plats, så vi fick gå tio min på löpbandet innan det började. Så när passte började var jag redan svettig och var igång.
När det var slut (vid 07.00) så gick vi en runda och mötte sedan upp min mamma. 
Då gick vi till "vårt" gym. Jag trodde att jag skulle dö under mina 10 min på crosstrainern som uppvärmning. Haha, jag var lagom trött i benen!
Sen körde jag lite triceps och biceps, jag gjorde en ny övning på biceps och en på triceps som jag inte har gjort på ett tag. Jag var trött och automatiskt kändes det dåligt.
 
Det är som sagt jobbhelg för mig. Och imorgon är det vilodag. Jag tror jag behöver det, eller mina muskler behöver det.
 
Hoppas att ni har en fin fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela