emeliesform.blogg.se

It feels good to be home, baby!

Publicerad 2013-02-12 14:31:47 i Allmänt,

 
 
Hej!
Jag glömde skriva när jag åkte bort. Det bara blev så, jag hade så mycket att göra så bloggen blev lidande!
Men nu är jag äntligen hemma igen! Hamburg är som mitt andra hem, men vissa gånger blir jag mätt på denna underbara stad ganska snabbt och vill hem igen. Denna gången var det så. Jag hade gärna åkt hem någon dag tidigare. Fast samtidigt vill jag inte missa en sekund med min pappa som jag tyvärr inte ser så ofta.
 
Det ska bli så skönt att återgå till min vardag här i Malmö. Speciellt träna fem dagar i veckan, jag vet att jag var borta ca fem dagar. Men så mycket träning jag missade, så slapp jag kände mig.
Gissa om jag var taggad idag på gymmet? Jag körde så hårt så mina ben darrar  även nu några timmar senare!
Och jag längtar redan till morgondagens träning!
 
I Mars har jag ätit LCHF och tränat i ett och ett halvt år, och jag tänker att då är jag kanske redo för att visa er vad som har hänt med min kropp! Jag är väldigt stolt över min förvandling fram tills nu.
 
Idag ska jag och min tjej baka semlor det är ju trots allt  fettisdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela