emeliesform.blogg.se

Lördagsfys!

Publicerad 2013-02-23 19:54:39 i Allmänt,

 
 
Varför jag hatar att träna på kvällen? Jag blir så seg under dagen så när det väl gäller så försöker jag göra allt för att slippa, det är ju faktsikt skönare att stanna i soffan. När jag väl kommer till gymmet så är det fullt, alla masikner är upptagna det är trångt och allt känns så himla jobbigt.
 
Men idag var det knappt några folk alls, jag kunde fokusera på mig själv och mina övningar utan att ta hänsyn till att någon var i vägen hela tiden.
Uppvärmning 20 min på löpbandet, ja det är min nya favorit! Och jag är så peppad över att nå mitt mål!
Sen körde jag, bröst, biceps och triceps. OBS jag kände mig så himla stark idag! 
 
Jag och min tjej har bestämt oss för att vara tidigt på gymmet imorgon så vi kan testa att köra rodd! Det ska bli spännande!
 
 
Jag hoppas att ni har en fin lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela