emeliesform.blogg.se

Måndag.

Publicerad 2013-02-04 20:55:49 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Denna dagen har gått snabbt!
Jag vaknade halv nio imorse (lyxen att kunna sova ut utan att vakna av en väckarklocka!)
Idag kändes det riktigt bra på gymmet, jag kunde öka vikter under flera övningar. Jag kände mig så himla stark efteråt.
OBS gjorde mina favoritsaker på gymmet idag! Crosstrainern och fria vikter på biceps, axlar, bröst och rygg.
'
Bästa frukosten: en massa protein! Ägg, proteinshake och smörkaffe.
 
Igår var jag helt slut. För lite sömn och tidiga mornar. Så istället för ett riktigt söndagspass så blev det en promenad istället. Men det var också skönt! 
 
Nu ska jag dricka mitt thé, innan det blir läggdags om en stund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela