emeliesform.blogg.se

Mysfredag.

Publicerad 2013-02-22 10:52:49 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Imorse var jag på Indoor Walking som vanligt, jag har tränat mycket ben och kondtition den senaste tiden och det kändes verkligen idag! Mina ben var så trötta och det tog emot lite. Men efter ett tag så kändes det bra och  alla endorfiner släppte loss!
Efter det så gick vi och mötte min mamma vid gymmet som är vid oss, och det var dags för träning nr 2!
Då fick det bli rygg, axlar och mage som fick jobba!
 
Jag är ledig hela helgen och det känns så himla lyxigt! 
Och det firade vi med god fredagsfrukost!
 
OBS är det INGEN som vill springa vårruset???? 

Kommentarer

Postat av: Sanne

Publicerad 2013-02-22 13:31:07

Jag vill springa vårruset!!! (helst nu!)

Postat av: mamma

Publicerad 2013-02-22 14:17:38

Springa - nej, så långt har jag inte kommit ännu. Men gå!? kan man det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela