emeliesform.blogg.se

Onsdagspass.

Publicerad 2013-02-27 09:38:13 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Igår hade jag vilodag efter måndagens kondition och bröstpass! Eller vilodag det blev en massa vardagsmotion som också är viktig att räkna med, promenad till stationen cykla 5 km springa i trappor och gå och handla. Jag räknar oftast inte med vardagsmotionen för det är ju något man gör varje dag. Men själva grejen att gå till stationen istället för bussen det är ju ett val jag har gjort. Jag använder kroppen istället och går i 20 min istället för att sitta ner på en buss i 11 minuter. Och visst känns det bättre?
 
Idag blev det uppvärmning på crosstrainern ( herre guuud vad längesen det var! Jag har ju fokuserat lite mer på att komma igång med löpning och glömt bort crosstrainern lite! Om vi inte räknar med IW då)
Sen körde jag lite baksida ben som jag inte gjorde på söndags-benmördarpasset. Och lite axlar. Alltså förra veckan fick jag träningsvärk i mina axlar för första gången.. träningsvärk I AXLARNA???? Är inte det ett sjukt ställe att få träningsvärk i??
 
Och ja de 200 knäböj i söndags gjorde sitt..igår när jag skulle cykla ville jag börja gråta pga trötta lår och rumpmuskler!
 
Egentligen skulle jag jobba kväll idag och natt imorgon, men jag har bytat så jag jobbar natt idag och blev huxflux lite mer ledig! Gött!
 
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela