emeliesform.blogg.se

Tjejvasan 2018 here i come!

Publicerad 2013-02-23 14:22:22 i Allmänt,

 
Hej!
 
Vi har inte kommit iväg till gymmet än. Vi tvättar och min tjej vill titta på skidor (?????) Jag tycker att skidor är ganska tråkigt att titta på. Och jag har lovat min tjej att vi ska vara med i tjejvasan om typ fem år! Haha och jag har aldrig åkt skidor, men jag har ju fem år att träna på! 
 
Då blir det sen träning idag, som jag skrev igår att jag hatar. Men en gång ibland så är det okej.
 
Vi hörs sen!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-02-23 16:45:53

Ojojoj!!! det kallar jag ett ambitiöst mål! Heja, heja! (jag ska stå där o heja då - det lovar jag)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela