emeliesform.blogg.se

Armdödarpasset.

Publicerad 2013-01-18 10:12:04 i Allmänt,

 
Puh, idag har jag dödat mina armar!
Jag älskar att träna armar, med fria vikter förstås. Det är mycket roligare än maskinerna! Det går att göra roligare övningar när det är fria vikter. Klart att vissa övningar är precis som maskinerna, men jag känner mig starkare när jag kör med fria vikter.
Jag är helt darrig i mina biceps, bästa känslan!
 
Idag var jag färgglad på gymmet!
 
Nu ska jag äta frukost, sen ska jag iväg och jobba kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela