emeliesform.blogg.se

Back on track.

Publicerad 2013-01-29 15:01:32 i Allmänt,

 
Hej!
 
Igår var det en välbehövlig vilodag, som bestod av jobb och kvällsmat hos bästa mamma. Det blev köttbullar i tomatsås, mums!
 
Idag var det fokus på kondition på gymmet, jag har ju ett mål att nå!
Började med 30 min intervaller på crosstrainern (alltså det den bästa maskinen jag vet!!!)
Sen körde vi styrka i cirkel (dvs att vi repeterade sex olika övningar fem gånger)
Och avslutningsvis 15 min intervaller på löpbandet. 
Just nu känner jag mig ganska trygg med gå tre min och springa två min. Men jag hoppas att jag kan öka det snart!
När jag springer vill jag lyssna på denna låten hela tiden, den ger mig extra energi!
 
Jag beställde nytt proteinpulver häromdagen som jag sitter och väntar på, vill att det ska komma nu!
 
OBS igår fanns det en artikel i metro om hur viktigt det är med D-vitamin. Speciellt nu när det är så mörkt och aldrig är sol. Jag tar D-vitaminer varje dag och det borde alla göra!
 
Nu ska jag dricka mitt eftermiddags-thé!
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-01-29 20:21:16

Bra låt att sätta fart till! (den får jag leta upp o lägga in i mp3-spelaren... vem vet, jag kanske börjar springa när jag hör den på min nästa PW :) )
OBS! jag tar också D-vitaminer men är dålig på att påminna Lisa om dem. Pusshej från mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela