emeliesform.blogg.se

Bendödarpasset.

Publicerad 2013-01-20 09:48:04 i Allmänt,

Hej!
 
Idag ringde väckarklockan 07.07, målet var att vi skulle vara på gymmet innan kl 08.00.
Lättare sagt än gjort..kl 08.10 stod jag i allafall på crosstrainern och körde 20 min intervaller för att förbereda mina ben på vad som skulle hända idag. 
Det var alltså benen som fick jobba hårdast idag. 
Idag testade jag lite nya benövningar, roligt! Och det bästa när man testar något nytt är när det bränner i musklerna!
 
Nu måste jag slänga i mig lite frukost innan jag beger mig mot jobb och ska jobba dygn.
Jag längtar efter att vara ledig och få träna hur länge jag vill, utan att känna mig stressad över klockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela