emeliesform.blogg.se

Dagens träning!

Publicerad 2013-01-16 11:50:44 i Allmänt,

 
Hej!
 
Dagens träning bestod av 50 min kondition, 40 min på crosstrainern ( lite intervaller, men inte hela tiden) och 10 min på löpbandet. (obs jag sprang inte i tio min, utan gick raskt i nio minuter och sprang i en minut)
Och avslutade med tre plankor: en på tå, en med armlyft och sen en på tå.
Jag har precis lärt mig göra plankan på tå, innan hade jag knäna i marken. 
Så himla kul när man ser framsteg i sin träning!
 
Efter träningen blev det proteinsmoothie som bestod av, turkisk youghurt, lite grädde, frusna bär och proteinpulver med päronsplitsmak. Den smakade glass, gott!
 
Nu ska jag snart bege mig till jobb som innebär eftermiddag+natt+förmiddagsjobb!
 
Imorgon tänkte jag skriva lite om hur länge jag har tränat, hållt på med LCHF och så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela