emeliesform.blogg.se

Indoor walking.

Publicerad 2013-01-25 08:44:58 i Allmänt,

 
Hej!
 
Vi har varit vakna sen kl. 05.17. Då var det bara att ta på sig träningskläder, svepa en Celsius och bege sig.
Det var alltså ett 30 minuterspass indoor walking som gällde.
 
Jag kör ofta 30 min uppvärmning på crosstrainern, så jag trodde inte att det skulle bli så jobbigt. Så fel jag hade.
Alltså att där hela tiden är någon som säger att man ska öka motståndet..och öka tempo. Hu, jag var helt slut efteråt och svetten rann. 
Men vilken bra början på helgen!
 
Nu ska jag äta ägg och få i mig en massa protein, så min kropp förblir stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela