emeliesform.blogg.se

New haircut.

Publicerad 2013-01-24 10:02:34 i Allmänt,

 
 
Påtal om något helt annat.
Imorgon ska jag till frisören. Jag har inte klippt mig sen September 2011(!!!!!!!)
Och jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig?
Jag både hatar och älskar att ha långt hår. Kanske mest hatar? Det fastnar överallt och är mest bara ivägen.
Fast samtidigt känner jag mig trygg på något sätt.
Jag är absolut inte rädd för att testa något nytt, det växer ju ut igen!
 
 
Denna bilden är tagen i somras, så jag har ungefär en dm längre hår.
Har ni några förslag eller tips på hur jag ska klippa mig?

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2013-02-14 16:27:11

jag tror du skulle klä i något 60-taligt. typ en page, fast lagom lång att kunna dra back håret bakom öronen!
typ som gwyneth i the royal tenenbaums!

http://blog.mutewatch.com/wp-content/uploads/2010/11/the-royal-tenenbaums.jpg

Postat av: Linnéa

Publicerad 2013-02-14 16:28:48

eller denna för den delen:

https://lh6.googleusercontent.com/-h-FayYhsMcI/TYKk4cUWuUI/AAAAAAAAEEQ/kPqoyWWdb1U/s640/faye+4.jpg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela