emeliesform.blogg.se

Sista söndagen i Januari.

Publicerad 2013-01-27 09:24:23 i Allmänt,

 
Hej!
 
Igår körde vi ben och rumpa, och puh det känns idag i min rumpa!
Jag kan knappt resa eller sätta mig utan att göra en grimas, haha.
 
Och vet ni vad jag tycker är det värsta som finns?
Träna utan musik! Jag beundrar verkligen människor som kan det, tex min tjej.
Men i torsdags när jag sprang intervaller så sprängdes min ena hörlur..
Så igår när vi tränade så fick jag träna utan musik för jag inte hade hunnit köpa nya.
alltså så T R Å K I G T iallafall på konditionsövningarna....
 
Men nu har jag köpt nya hörlurar, och som är speciellt utformade för träning och svett!
Hoppas att de är riktigt bra!
Har ni någon bra spellista när ni tränar?
När jag gör spellistor så innehåller de bara fem låtar sen gör jag en ny, haha.
 
Nu ska vi snart iväg till gymmet, idag är det överkroppen som får jobba!
OBS idag är det söndagsträning, den bästa träningsdagen!
Såhär ser det ut i min almanacka:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela