emeliesform.blogg.se

Torsdag.

Publicerad 2013-01-24 08:57:54 i Allmänt,

 
Hej!
 
Idag var jag på gymmet vid sju(!!!!)
Min tjej skulle iväg tidigt imorse, så jag tänkte att jag lika bra kunde gå upp då och gå till gymmet.
Så himla skönt att börja med morgonen så!
 
Idag körde jag kondition, vilket blev 30 min intervaller på löpbandet. 
Jag har aldrig gillat löpbandet, eller springa för den delen. Jag kom alltid sist på 60 meter i skolan, orkar aldrig springa långt och jämför mig alltid med andra. Så dumt, men så lätt att göra det.
Men jag har slutat med det, (hoppas jag). Eller jag vill iallafall.
Och varför vill man springa eller gå inne på ett tråkigt löpband när man kan göra det ute? Jag förstår inte riktigt det. (ja, det är kanske lättare att hålla samma tempo på ett löpband än ute?)
 
Men efter mina 30 min intervaller och nästan fyra km senare, kände jag mig så lycklig och så stolt över mig själv!
Fy fan vad jag är bra!
OBS jag ska aldrig mer ha på mig en t-shirt på gymmet, det blir så fruktansvärt varmt!
 
Frukost idag består av favoriten just nu: keso, grädde och kokosflingor samt ett glas vatten och vitaminer. (magnesium, D-vitamin och omega 3)
 
Idag är det jobb som gäller, sen är jag ledig i T R E hela dagar!! (och det är löning!!)
Och istället för att sova ut imorgon har jag och min tjej bokat ett pass indoor walking 06.30 imorgon. (hehe)
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-01-24 14:05:01

Du ÄR jätteduktig och så himla fin! <3
(p.s. vi ska kanske ta träningskläder med oss till HH?)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela