emeliesform.blogg.se

Träning och kesoplättar.

Publicerad 2013-01-23 16:41:26 i Allmänt,

 
Hej!
 
Det var kul att testa en ny anläggning idag! Fast jag älskar verkligen det lilla sunkiga vi brukar träna på!
Det blev lite gör vad du känner för idag! Lite kondition, lite core och lite rygg. Härlig kompott!
Och jag har verkligen kört med min mamma idag, tvingat henne att göra en massa benövningar och magövningar. Hon ligger just nu helt utmattad på vår säng och halvsover! Då vet jag att hon har haft ett bra pass!
 
När vi kom hem var vi hungriga alla tre, så vi gjorde kesoplättar. Alltså jag älskar keso, det är typ det bästa som finns och man kan ha det till allt!
 
 
Gör såhär:
 
Du behöver 2 ägg, en halv burk keso ( en stor ),  1 matsked fiberhusk.
Blanda allt med en stavmixer, tills det blir som en smet.
sen ska det svälla lite typ max 5 min.
Sen är det bara att klicka ut det i en stekpanna. 
Man kan äta det som plättar. Fast vi brukar göra det som toast, lägg tex lite skinka, senap och ost på en halva och lägg sen över en plätt till. Supergott!
 
Receptet kommer från http://56kilo.alltforforaldrar.se/
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-01-23 19:41:08

Hej o puss o tack för idag! det var en rolig (och skönt jobbig) dag! Och smarrig mat också. Vi får se hur jag mår imorgon, rapport kommer. <3

Postat av: Ninooooooooo

Publicerad 2013-01-23 22:33:34

Åh, så roligt att du lägger ut recept. Måste testa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela