emeliesform.blogg.se

Bröstmos.

Publicerad 2013-07-16 09:13:52 i Allmänt,

Hej! Idag är det min första arbetsdag efter semestern! Jag börjar 18.00 och har jouren. Men innan dess ska jag åka och träffa en av mina bästa vänner som jag inte har träffat på länge. Strax efter sju så var jag på gymmet idag, och sprang som uppvärmning istället för min favorit. Det är sjukt irriterande att springa när jag tappar byxorna hela tiden, jag kan inte fokusera på något annat än de jävla byxorna som bara glider längre och längre ner. Men det är väl ett positivt tecken att tappa byxorna? Efter min dåliga uppvärmning bestämde jag mig för att det skulle bli ett bröstpass idag. Jag har träningsvärk i mina biceps sedan igår och under många bröstövningar använder man ju biceps också. Alltså P U H vad jag är trött i armar och bröst. Jag kunde knappt ta i balsam i mitt hår innan pga tröttheten i mina muskler!!! Sinnes! Nu ska jag klä på mig och packa min nattväska till jobb! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela