emeliesform.blogg.se

Dagens motivation!

Publicerad 2013-07-15 20:35:54 i Allmänt,

 
 
Denna bilden är från början av förra sommaren.
 
Här är jag och min bror för ganska exakt en månad sedan.
 
Klart det händer grejer! Jag kämpar varje dag för att nå mina mål.Vilket jag också tycker syns! Eller vad säger ni?
För ett år sedan var jag glad över att jag hade gått ner i vikt och så mådde jag mycket bättre. Jag började ta hand om min kropp helt enkelt! Idag har jag gått ner ca 10kg sen den översta bilden, och mår otroligt bra eftersom jag fortsätter att ta hand om min kropp och mitt självmående. Det ger mig så himla mycket inspiration och motivation att fortsätta kämpa mot nya mål när jag ser på gamla bilder.
PUSS.
 
 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-08-01 20:35:24

Så flink du er! Jeg hadde aldri klart å stå opp klokka 5 for å trene :-P IMPAD! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela