emeliesform.blogg.se

Dagens träning:

Publicerad 2013-07-15 20:24:59 i Allmänt,

 
 
 
Hallå!
 
Jag kom faktiskt iväg till gymmet!
Jag tvättade till 12.00, och när jag var klar kände jag mig inte hungrig så jag stack och tränade istället för att äta.
Idag blev det armslakt som Sanne hade sagt.
Jag kände idag att det var dags att ta träningen till en ny nivå och körde fler repitioner än vad jag brukar på alla övningar. Och så delade jag upp det att jag ena varvet fokuserade på triceps och andra på biceps och körde då lite fler repitioner på just den muskelgruppen jag valde att fokusera på!
Ett riktigt bra pass och jag är väldigt nöjd!
När jag kom hem efter träning och handling så bröt jag min fasta ca 14.30 med lite kokosgröt och ett ägg. (jag var inte speciellt hungrig, OBS svälter ej mig själv!)
 
Sanne har fått igång den ena datorn (jippy!) Vi får se hur länge den håller! 
 
Jag vet att ni har saknat en bild på mig från omklädningsrummet på gymmet, så varsegod här är dagens!
Allt är konstigt nog från Nike förutom sport-bh:n som är från rönisch, intressant va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela