emeliesform.blogg.se

från 100% inspirerad till 0%.

Publicerad 2013-07-29 15:54:25 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Jag startade denna dagen med 7,5km PW. Det var så himla skönt att komma ut och röra på sig. När jag kom hem så drack jag en massa vatten och blandade aminosyror, sen begav jag mig till gymmet!
Där fortsatte jag med mer konditionsträning, 30 min på crosstrainern blev det började och slutade med tabata såklart! Och sen körde jag lite magövningar innan jag gick hem!
Jag började dagen enligt mig på bästa sätt, nämligen med träning! Jag var så glad och taggad imorse och tänkte att det kommer bli en jättebra ledig dag!
Men efter att jag duschat och började tvätta så började energin försvinna.
Jag sitter nu i soffan och är dödstrött och har inte direkt gjort något på min lediga dag. Tur att världens finaste katt ligger bredvid mig och spinner. Och tur att Sanne kommer hem snart!
 
Igår när jag slutade vid 12.00 åkte jag hem och åt frukost tillsammans med Sanne. Sen åkte vi ut till stranden och tog ett dopp för att svalka oss, det var så skönt!
Efter vi hade sett på fotbollen så begav vi oss till gymmet. ( ja, jag vet att jag hade planerat en vilodag men det blev visst inte så :) ) Det blev ännu ett passa axlar där vi efter ett tag bytte de tunga vikterna mot lätta för att ta ut oss så mycket som möjligt! När en inte kan rubba 2kg vikterna då vet en att den har gett allt den kan! VERKLIGEN ALLT.
 
 
Jag känner mig så trött och tråkig så jag ska sluta skriva nu.
För nu ska jag diska och sen ska jag laga mat om en stund. Några tips på vad jag kan göra med fläskfilen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela