emeliesform.blogg.se

God morgon.

Publicerad 2013-07-15 09:06:33 i Allmänt,

Hej på er! Nu har vi inga fungerande datorer i detta hemmet så jag har inte orkat blogga från min telefon. Och dessutom har det hänt saker heeeela helgen! Men ingen träning! Eller jo i fredags tränade vi. Vi skulle ut och springa och då tyckte Sanne att vi skulle springa tabata-intervaller. Jag har aldrig gjort det innan så jag tyckte att det skulle bli väldigt kul! Vi sprang en kilometer som uppvärmning. Sen körde vi tabata. Alltså herrejäääääävlar vad jobbigt!! Jag var helt slut!! Roligt men dödsjobbigt! Sen avslutade vi med tabata-intervaller i planka..det brände som bara den i magen alltså. Helt sinnes! Lördag och söndag har jag inte tränat utan låtit mina muskler vila och hittat på en massa annat skoj! Min semester är alltså över nu men jag är ledig på mitt schema idag och börjar jobba imorgon. Jag har en liten mjukstart denna och nästa vecka! Just nu dricker jag kaffe och håller på att tvätta. Jag ska snart bege mig till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela