emeliesform.blogg.se

Hejhej!

Publicerad 2013-07-05 22:31:18 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Jag har varit i Hamburg några dagar och hälsat på min släkt där. Det är alltid skönt att komma bort lite och umgås med folk man tycker mycket om! Men samtidigt är det alltid lika skönt att komma hem igen. Jag var faktiskt ute och sprang när jag var i Hamburg, ingen lång runda men en behaglig!
 
 
Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med min tjej som har varit ledig.
Vi började dagen med ett långt och jobbigt benpass på gymmet! Alltså jag vet att detta låter sjukt men jag älskar crosstrainern! Idag fick jag rysningar på uppvärmningen pga gillar den så mycket.......helt sjukt!
 
Sen åkte vi till LCHFbutiken i Aröv och åt lunch där. Jag åt dagens LCHFpaj som var Kyckling-tacopaj! Den var mycket god! 
Senn åkte vi till Biblioteket oh lånade böcker som vi skulle läsa i solen som aldrig riktigt kom fram. Så vi åkte hem istället och fikade innan vi gjorde pizza till kvällsmat.
 
Alla datorer i detta hem har gått/går sönder så det är jobbigt att blogga, och jag kan inte lägga upp några bilder heller. Och vissa tangenter är sega så förlåt om det ser konstigt ut.
 
Nu ska denna trötta tjej gå och lägga sig!
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela